Pisin ystävyys suhteesi ?

Ihmissuhteiden kiemurat makuuhuoneessa ja sen ulkopuolella.

Valvoja: Modetiimi

Alueen säännöt
Ihmissuhteet ja seksi on alue, jossa voi puida henkilökemioiden kiemuroita niin makuuhuoneessa kuin sen ulkopuolella. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit poistetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.

OHJEET

Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun.
Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa.
Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.

Pisin ystävyys suhteesi ?

Uusi viestiKirjoittaja Sinuhe » Ke Heinä 28, 2010 3:53 pm

Minkä pituinen on sinun kaikista pitkäaikaisin ystävyys suhteesi ?

Minulla on eräs läheinen rakas ystävä, jonka olen tuntenut syntymästä asti :lol: Eli 32 vuotta. Vanhempamme tunsivat toisensa, mummumme asuivat samassa talossa. Ikäeroa meillä vain kaksi päivää :D Tuli oltua paljon yhdessä ja vaikka teini iässä olimme erilaisia ja asuimme kauempanakin, niin ystävyys on säilynyt :happy Nyt asutaan lähekkäin ja lapsetkin samaa ikää.
Poika 10/04 F79
Tyttö 07/06
Tyttö 12/08

Päiväkirja
Sinuhe

Re: Pisin ystävyys suhteesi ?

Uusi viestiKirjoittaja Louhos » Ke Heinä 28, 2010 5:06 pm

Henkilöistä, joita kutsun YSTÄVIKSI, pisin ystävyyssuhde on alkanut ekalla luokalla. Oltiin ensin 12 vuotta samalla luokalla (peruskoulu ja lukio) ja sitten hän tapasi miehensä mun ja exän häissä. :wave: , jos tunnistat itsesi. :heart Nykyään tavataan, kun mahdollista, mutta välimatkan takia ei onnistu niin usein. Aikaa tuosta on... öö. 24 vuotta?! Voiko olla...? Iiks!
Uusperheen äiti. Biologiset muksuni 3/04, 2/06 ja 8/10.
Louhos

Uusi viestiKirjoittaja Dandelion » Pe Heinä 30, 2010 7:18 am

^ :wave: :heart Pisin ystävyyssuhteeni on alkanut 7-vuotiaana, kun aloitimme koulun samalla luokalla. Siitä sitten 12 vuotta yhteistä koulutaivalta, lukion loppuun saakka. Mieheni tapasin ystäväni ja tämän ex-puolison häissä. Nykyään nähdään ihan liian harvoin, mutta onneksi takana on niin monta vuotta ystävyyttä, että jatketaan aina siitä mihin edellisellä kerralla jäätiin. :D
Kuva
Dandelion
Sisäpihalla
Sisäpihalla

Uusi viestiKirjoittaja sandra » Pe Heinä 30, 2010 9:26 am

hmm.. onpa vaikeaa luokitella ystävä. mutta YSTÄVIÄ ei ole kuin kaksi. Toisen olen tuntenut jo reilu 20vuotta ja hän on tyttöni kummitäti. Toisen ehkä vielä hieman läheisemmän ystävän olen tuntent yläasteelta asti eli 11vuottakohan siitä tulisi. vaikka elämän tilanteemme on aivan erilaiset olemme silti lähes joka päivä yhteyksissä ja kuin paita ja peppu :lol:
Äippä-86 & Isukki -84

Tyttö 03/07 ja Tyttö 10/09

Perheessä myös kilpikonna Hemmo :)
sandra
On the road
On the road

Uusi viestiKirjoittaja Koritsi » Pe Heinä 30, 2010 10:23 am

Pisin ystävyysuhteeni on yläasteelta, eli reilun 20 vuoden takaa. Muutimme Helsinkiin kun olin 8-vuotias, joten sitä ennen olevat ystävät jäivät edelliselle paikkakunnalle. Ala-asteella minulla oli oikeastaan vain yksi hyvä ystävä, jonka kanssa tiet erosivat ylä-asteen jälkeen. :(
Neitokainen 23.3.2006
Poitsu 17.6.2008
Typsy 17.2.2010
Koritsi
Etupihalla
Etupihalla

Uusi viestiKirjoittaja Rillamarilla » Ke Elo 04, 2010 8:19 pm

Oisko noin 20 vuotta :happy
isoveikka 10/01, pikkuveikka 04/05, pikkusisko 06/10
Rillamarilla
Kuukauden Kotipihalainen

Uusi viestiKirjoittaja Anseli » To Elo 05, 2010 7:00 am

Pisin ystävyyssuhteeni on kestänyt nyt 35v. Tutuistuimme toisiimme hiekkalaatikolla 3 vuotiaina ja olemme edelleen ystäviä. :friends
tyttö 10/03
tyttö 06/05
Anseli
On the road
On the road

Paluu Ihmissuhteet ja seksi